oorsprong Fluks' manie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Feb 19 11:24:10 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 19 februari 2009 10:34 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Als je maar iets lang genoeg herhaald wil nog niet zeggen dat je
> gelijk hebt. Doet me denken aan Bush die weet ik niet hoeveel maal WMD
> ,WMD herhaalde. Uiteindelijk bleken ze er niet te zijn.

Ohw?????? En, waaruit blijkt dat?

> Zo ook met de
> hermetische betekenissen/codes van Fluks. Het is een gedachtespinsel
> van Fluks zelf.

Toon dat dan eens aan dan. Jij bent het die niet bereid is zijn
stelling serieus te nemen. Vormt dat al niet het bewijs voor het
bestaan van de hermetische betekenissen/codes? Je trapt voortdurend in
je eigen valkuil dienaangaande. Over gedachtespinsels gesproken ...

> Als hij ons zou inleiden in de hermetische filosofie en gnosis dan was
> het misschien overtuigender geweest, maar nee, het gaat vooral over
> twin peaks en pindakaas.

Nee hoor, het gaat erom of je bereid bent iemands casus serieus te
nemen. Jij bent daar tot nog toe zichtbaar niet toe bereid geweest.

Jouw geleuter over ´twin peaks en pindakaas´ tonen het bewijs voor
jouw verzet, of onvermogen, want dat kan natuurlijk ook nog. Zo
vastgeroest in je eigen overtuiging dat er geen enkele soeplesse meer
over is ...

Jouw overtrokken en onbewezen conclusie dat er geen WMD´s gevonden en
ontmanteld zijn, toont immers onmiskenbaar aan dat je brein behoorlijk
op slot zit. Je houdt die optie niet eens open. Vertel, waarom zouden
ze er uberhaupt ruchtbaarheid aan geven als ze wel gevonden
waren/zijn? Nou? Ligt het niet eerder voor de hand dat zulke
informatie nu juist achterblijft in commisies stiekem en aanverwante?

Neem jij nog maar een boterhammetje met pindakaas dan wordt je vast
nog eens een hele grote jongen, later hé, als je groot bent ... :) Ik
zie het nog niet !! ;)

Henk Elegeert