Balkenendes zelfonderzoek: Instelling commissie Doofpot

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Feb 3 17:22:32 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 3 februari 2009 16:53 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:

> godwin

William ? Of wacht jij liever tot ze bij jou de taart met daarop
"Happy Birthday Adolf Hitler" komen serveren?

Overigens zonder de Duitsers had er nooit een zgn. communistische
revolutie plaats gevonden.

> Je vliegt weer van de hak op de tak. Van Irak naar baby Hendrikus.

Ik luister (voor een keer ... ) naar wat Balkende zegt: je moet de
dingen in hun samenhang bekijken !!

In beide gevallen gaat het om het (omstreden) optreden van de
overheid/regering/kabinet met zeer ernstige gevolgen voor hen die het
betreft. Mijn beeld is niet verstoord, het jouwe wel ...

> Whats next?

Dat Balkenende weer eens een initiatief naar zich toe trekt waar
werkelijk niemand op zit te wachten ... Zo moeilijk kan dat toch niet
zijn, Antid?!! ;)

Het is inmiddels toch duidelijk dat hij zelf de regie voor zich opeist
voor zijn rol in het geheel. Hoe wil zo´n man ooit uberhaupt een
crisis willen/kunnen beheersen? Hij zwemt zo mogelijk het liefst met
elke stroom mee, zonder maar het geringste uitzicht op waar die stroom
nu werkelijk heen gaat.

Op zijn ´Nintendo´ staat/draait nu de/een economische crisis, en dan
bevalt zo´n intermezzo van vragen die nog steeds zijn blijven liggen
natuurlijk niet. Hij wil NU ongestoord verder kunnen gaan met zijn
stoornis. Kijk mama, dat doet Balkenende - waar jij op gestemd hebt -
ook. Die schuift ook zijn ´huiswerk´ op, en wil NU op zijn Nintendo
... Waar denk je dat die kinderen al dat gestoorde gedrag van hebben?
:) Nou ?

Henk Elegeert