Garmanbozia: Trotski en Openbaringen (was: Homo-agitatie)

Sun Dec 27 10:35:18 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at home.nl>,
> Jouw conflict met hermetische betekenissen is in essentie een
> conflict met taal verklaard vanuit astrologische onzin.

  Niet ik doe dat maar degenen die ik daarop aanspreek doen dat. En
  ze doen heel wat meer dan dat ook...

  Ik snap het nog steeds niet... Jij schrijft eerder,
> Wist je trouwens dat Trotski ooit een vernietigend manuscript heeft
> geschreven over de vrijmetselarij in de cel in Odessa?

  Feit is dat jij je hier presenteert als Trotskist. Ik mag daarom
  aannemen dat je het prima vindt dat Trotski een vernietigend stuk
  over de Vrijmetselarij heeft geschreven. In dat stuk stond uiter-
  aard *hetzelfde* als wat ik hier opmerk maar als ik het opmerk dan
  ben je er juist op tegen dat ik dat doe. Terwijl ik *hetzelfde* doe
  als jouw Trotski - zo'n reactie is ronduit inconsistent.

  Ik heb nog wel een leuke voor je...

  Vrijmetselarij, het Jodendom en Christenen die zonder het zelf te
  weten sinds de Beeldenstorm achter Mercurius aanlopen in plaats van
  achter Jezus, willen de Tempel van Solomon in Jeruzalem herbouwen
  (was van de week nog een mooie documentaire bij NGC over).
  Kwestie van terugkeer van Satan (die komt in de derde Tempel van
  Solomon terug en zegt daar dat hij God is), kwestie van de Apocalypse
  (de Christelijke variant van Ragnarok in Openbaringen van Johannes),
  kwestie van het Einde der Tijden (volgens Openbaringen ook in het
  Christendom een Zonsverduistering die 'Het Beest' doet ontwaken
  door de Melkweg weg te nemen - daarom heet dit Bijbelboek in het
  Engels 'Revelation' en in het Grieks 'Apocalypse' - oftewel: ont'-
  sluiering', 'onthulling').

  Met die Solomon (die mogelijk geen historische figuur was) is iets
  opmerkelijks aan de hand. Kijk maar,
     Solomon = Sol + Omon = Sol + Moon = Zon + Maan = Mercurius
  Oftewel: de God van de Joden is Mercurius. Feit is dat Mercurius
  de God van de Vrijmetselaren zij en dat Christenen tot Mercurius
  bidden (alleen orthodoxen bidden daadwerkelijk tot God als Zeus).

  Het is opnieuw een kwestie van het zien van Hermetische betekenissen.

  Wie zou trouwens als eerste Europa 'Europa' genoemd hebben ?
  Kijk, zoiets is nu een interessante vraag...