Kant noch Wal

Antid Oto aorta at HOME.NL
Fri Dec 18 13:53:14 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>                                          neen: *raken*

Het is toch ook echt *slaat* mijnheer de esotericus. Mag ik dat even
om je oren slaan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_uitdrukkingen_en_gezegden_V-Z

>  Het is niet mijn esoterie.

Jazeker wel. Je komt nooit met verifieerbare bronnen voor je onzin.
Dus moet het wel uit je indeterministisch bolletje komen.

>  Integendeel: ik ben er juist fel op tegen.

Rare kronkel: esoterie verzinnen en vervolgens zeggen dat je tegen
deze esoterie bent (want dat hebben anderen bedacht).
Symptomatisch voor algehele politiek-filosofische desoriëntatie.

>  Welke kant, welk schip en welke 'wal' ? Waar gaat dit eigen-
>  lijk over ?

Geen argumenten hebben, onzin verkopen.