DSB-oproep Lakeman mogelijk misdrijf

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Dec 7 00:43:04 CET 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De heren professoren (hebben niet geleerd logisch te denken?) lokken dan
JUIST uit DAT BLIJKT dat de DNB met alle mogelijke middelen wil voorkomen
dat de schadeloosstelling van gedupeerden (zoals voorgesteld door
ombudsman, en krampachtig 'voorkomen' door belangenbehartiger die alléén
wilde 'uitsmeren' over langere betalingstermijn) vastgesteld gaat worden
op terugbetaling door DSB van pakweg 80% van de in rekening gebrachte
provisie.

Dit zou immers dan ook de andere pakweg 30 aanbieders van gelijke
woekerpremies tot terugbetaling dwingen én DNB én AFM én Min. Financiën in
hun hemd zetten (zoal niet aansprakelijk maken).

Die financiele consequenties kan dividenden voor 10-tallen jaren ruïneren ;)

Groet / Cees

PS. Die terugbetaling van 80% zou in feite het hele politieke
establishment in hun hemd zetten. Dat kán toch niet ;)