Restanten

Wed Aug 26 10:26:20 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Glenn Mellonius <glenn at mellonius.eu>,
> Je bedoelt ROOMS katholieken.
> De Grieks katholieken doen bij mijn weten 'Noord Zuid, Oost West'
> Jij zal daar vast een verklaring voor hebben.

  Ik zou het niet weten.

  Ik wist wel dat er iets mee aan de hand was maar wat precies
  vertelde Bruce Willis vorige week in een speelfilm. Via de
  media(en dus ook via films) worden we onophoudelijk bestookt
  met dit soort codes. Wanneer men dit eenmaal doorheeft, kan
  men ze gewoon zien.

  Raar eigenlijk dat ik het niet eerder zag - want moeilijk is
  het beslist niet. Integendeel: dit is meer iets voor domme
  mensen die zonder misleidende trucjes helemaal nergens zouden
  zijn...