Zeilster Laura wil het land uit

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Aug 25 11:08:08 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 25 augustus 2009 09:15 schreef Bert Bakker (bertbakker7 at gmail.com)
het volgende:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik denk dat de rechter kan uitspreken wat hij wil, maar ze kan wel degelijk
> van haar andere paspoorten gebruik maken.
>
> Belachelijk showproces is het.
>
> Ik begrijp nu dat de gemeente Wijk bij Duurstede haar uitschrijving 'in
> beraad heeft'.
> Wat zullen we nou krijgen?
> Mogen we zelf niet meer weten waar we wonen, en waar we in- of uitgeschreven
> staan?
>
> Fascisten zijn het!

Toch, de wind staat goed, Bert. :)

Zowat iedereen in het land kotst de Raad voor de Kinderbescherming uit.

Nu nog kijken of de Rechter zich bevoegd acht (ik vraag me echt af
waarop hij zich dan beroept, hoor - Mr .Tjerk, heb jij een idee?),
en/of überhaupt de Raad voor de Kinderbescherming hier wel
ontvankelijk is.

Henk Elegeert