Mag een 14-jarige de wereld ronzeilen?

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Sat Aug 22 19:56:46 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat een 13 jarige zichzelf les wil geven is wat mij betreft OK.
Het resultaat zou weleens beter kunnen zijn dan klassikaal les volgen.
Of zij het doorzettingsvermogen heeft om het te doen is een grote vraag.
Dat ze solo rond de wereld wil zeilen zal ze prima kunnen neem ik aan.
Waar ik mijn hart voor vast hou is de boze buitenwereld.
Als we niet uitkijken zit ze straks vast in een of ander bordeel in
een louche land.
(zelfs in het ontwikkelde Nederland verdwijnen minderjarige
asielzoekers in de prostitutie, dus denkbeeldig is het niet).
Ouders uit de ouderlijke macht zetten met als enige reden haar tegen
te kunnen houden is abject.

Glenn.