Swineflu: Een Mexicaanse Hond

Wed Apr 29 11:47:10 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt het niet over het feit dat er wel gezocht naar een remedie of
onderzoek gedaan wordt naar het virus.

En nog even over een eerder mailtje (ik ben een aantal dagen bij mijn
vriendin geweest, dus wellicht wat laat).

Je had het over The Matrix en Mr. Anderson. Maar je vergeet daarbij dat
de zoon van de ander alleen met een nederlands-engelse bril zo
uitkomt... Dat heb je vaker met termen. Dan maak je van een engels woord
een nederlandse betekenis.

Als het zo zou zijn zou het toch Mr. Otherson zijn... Of Mr Anderszoon