Guantanamo, marteling & behalen doelen

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Thu Apr 23 12:07:35 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee, dat doe ik niet.

Niet omdat ik niet wil dat ze berecht zouden worden, maar ik geef Obama
gelijk.

Probeer iets uit het verleden te herstellen, waarvan iedereen zegt dat het
niet haalbaar is, ten koste van het heden en de toekomst? Geen goed keus.

Wie zijn overigens de 4 anderen die je gevraagd hebt te bellen?

Groet / Cees

[deel weggelaten]