Leestip: Dubbel-interview Van Mierlo/Pechtold

Wed Apr 22 22:56:24 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jaja, de frustraties spatten weer van het scherm, zie ik.

Maar zelf was je ook niet bepaald vies van machtsspelletjes, Hein van
Meeteren.
Herinner je je deze nog: 'wij hebben participanten die om andere dan
statutaire
redenen participant zijn'.

Om andere dan statutaire redenen, dat was dus: in strijd met de
statuten.
Van die democratische beweging die je vervolgens eigenhandig naar de
bliksem hebt geholpen met je redeloze scheldpartijen tegen je 25
donateurs.

Dus wat verwijt je Alexander Pechtold nu eigenlijk?
Dat hij de spelletjes toch net iets slimmer speelt dan jij destijds?

Erik vdMb