Dode Hond maakt 210 nieuwe websites voor D66

Tue Apr 21 19:40:59 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Glenn Mellonius <glenn at MELLONIUS.EU>,
>Ha, de afdeling Haarlem is de eerste met een nieuwe website.

 Wat ik niet begrijp: waarom is het D66-logo niet verticaal gecentreerd ?

 Ik vind de D66-website overigens wel mooi en actueel. Maar ja, ik zie de
 heimelijke betekenissen dus. Ik zoek er helemaal niet naar - ik zie dat
 'MoveNext' en begrijp wat er eigenlijk staat daar waar de meeste mensen
 hoogstens een associatie met 'doorklikken' of zo zullen hebben.

 Men moet er even opkomen dat 'next' niet staat voor iets in de tijd maar
 voor iets in de ruimte. Bij de NRC-Next heeft men net zoiets: de NRC plus
 NRC-Next is een Dode Hond. De NRC-abonnee wordt door z'n krant opgelicht
 (wat kan men ook anders verwachten met zo'n logo ?).

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>... Boris van der Ham is een zeur en blijft zeuren. Hij weet helemaal
>niets over de oorzaken van het ontstaan van de drankketen.

 BvdH heeft keer op keer een dubbele agenda.

 Nu moeten bakkers van BvdH weer vers brood gaan bakken op zondag (hier
 heeft D66 Kamervragen over gesteld, men houdt het niet voor mogelijk).
 Het eigenlijke topic is uiteraard niet *brood* maar *zondag*. Maar dat
 staat natuurlijk niet in zo'n Gele vraag. Gaat'ie kijken of de katholieke
 Maria Van der Hoeven erin trapt... kan je lachen (of zo).