Eerste schreden met OV-chipkaart (was: schijtziek)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Apr 15 12:18:46 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 15 april 2009 09:34 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>
>  Gisteren stapte ik in Hoek van Holland op de trein. Had ik verwacht voor het
>  eerst met m'n OV-chipkaart met de trein te reizen. Maar neen: de OV-chipkaart
>  op het traject Hoek van Holland-Rotterdam bleek te zijn *afgeschaft*.

Vroegah, dan kocht je een kaartje en kon je overal heen, waar je maar
wilde. Kon je op je gemakje naar het toilet. Maar alles ging
verbeteren als je het aan de markt overliet....

Ik ben op zoek naar een versie van OV, bv. trein die me van alle
gemakken voorzien daar brengt waar ik wil zijn. En anders, ... stap ik
naar de concurrent !! Puh ...  ;)

Nee, we schieten al aardig op met die verbeteringen sinds die
privatiseringen. En ook de EU van de BURGER laat diezelfde burger ook
gewoon aan z´n lot over ...

>  ...kijk, over zoiets zijn media en politiek muisstil...

Komt hen allemaal niet goed uit, ofzo? Durven ze al niet meer toe te
geven dat er voortdurend maar geblunderd wordt?

Wacht maar, we (politiek) zullen het wel weer (de TK show opvoeren
voor de buhne) over die exorbitantie regelingen gaan hebben maar
zonder er werkelijke paal en perk aan te stellen.

Henk Elegeert