Schijtziek wordt je hiervan ...

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Tue Apr 14 13:07:41 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het probleem NU is dat niemand de moed heeft om te zeggen dat de regels op
zich ok zijn, maar dat in dit geval kan worden afgeweken.

Er is immers geen enkele reden om aan te nemen dat de vergunning er niet
zou komen.

Niet volgens de letter van de wet, maar wel met gezond verstand ;)

Ik wil de eerste nog zien die hier aanmerkingen op heeft (anders dan
procedurele, en over stommelingen die hun zaakjes niet op orde hebben).
Ook de rechter zal er eventueel geen (andere dan procedurele) woorden aan
vuil maken.

Groet / Cees