FW: [D66 Utrecht] Utrecht heeft nieuw college: PvdA,VVD, CDA, CU

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Apr 10 21:42:25 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Waarom nou "ondernemers" als aparte categorie bij luchtvervuilingspolitiek
worden genoemd is mij onduidelijk - in Utrecht zelf is geen vervuilende
industrie meer, de stad is gewoon omsingeld door langzame autofiles... Is
dit weer dogmatische VVD-gedoe?

En verder vind ik dat die supermarkten op zondag best dicht kunnen - lekker
rustig, kun je ook eens *wandelen* door binnenstad en bepaalde wijken. Dat
marktisme mag naar de psychiater.

hv,u
-----