Vitaal Erfgoed: Reactie Pechtold

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Thu Apr 9 17:39:01 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

Pechtold maakt de juiste keuze, zeker met het oog op mogelijke verkiezingen. Hij presenteert zich als een duidelijke oppositie ten opzichte de PVV. En met goede redenen. De kern van de politiek van Wilders zal nooit te rijmen zijn met die van D66. Daar willen de kiezers van de partij uiteindelijk ook niet aan, lijkt mij zo. Pechtold stelt zich goed duidelijk op en dat is een goed besluit. Niet te vergelijken met de situatie van 1994.

K.