Rechter maakt wetten?

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Apr 3 21:30:56 CEST 2009

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit krijg je als de reden voor een rookverbod het beschermen van het
personeel is en niet gewoon het beschermen van de klanten.

Maar ach, prima als er een paar rookholen blijven bestaan voor de
zware verslaafden onder ons. Blijf ik lekker naar rookvrije kroegen en
restaurants gaan - fantastisch dat ze er eindelijk zijn - waar je wel
fatsoenlijk bediend wordt.

Groeten,
Mark Giebels

P.S. Ondanks wat het noorden via de media hoorde, heb ik afgelopen
winter voor het eerst helemaal rookvrij carnaval gevierd met onze
kinderen in Oeteldonk en Zandhazendurp. Heerlijk!