Middelkoop mag zeggen wat hij wil, Pechtold is een intolerant mannetje....

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Sep 25 13:01:44 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies. Wlk your talk, babbelboxjes van een politici. Mooie verhaaltjes rondstrooien is makkelijk. Als Pechtold Middelkoop ongeschikt acht, zeg het dan, en noem de meetbare criteria. En beoordeel jezelf met dezelfde criteria. Maar ja, deze mensen hebben nog nooit in een bedrijf gewerkt. Het zijn bestuurders. Nog nooit een assessment gehad, of een beoordelingsgesprek. Ze zijn aangenomen omdat ze vriendjes waren met vriendjes, zoals \pechtiold die is aangesteld door vriendje \hoekam, Dittrich en De Graaf. Hoekema is burgemeester geworden, De Graaf ook, en Dittrich zit lekker in de VS. En Pechtold, over vier jaar is deze bestuurder weer minister. Heeft weinig met democratie van doen, alles met ons kent ons. En dan een grote muil over Eimert. Bah.