Tekst: Wilders over Bakker

Hein Van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Sep 25 08:35:40 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bij het eten dames en heeren, zegt den leienaar....helemaal niets. Bij het naar de wc gaan (nooit toilet zeggen) idem, helemaal niets. Gewoon doen, is de regel. Nooit koelkast zeggen, maar ijskast. Nooit kostuum, pantalon of overhemd zeggen. Deze les elite-talk wordt u kosteloos aangeboden door uw partij-zeikerd.