Voorbij gaan aan Hans van Mierlo

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Fri Sep 19 13:31:10 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Over Fred Spijkers gesproken:
Jack de Vries heeft onlangs een brief naar de TK gestuurd waarin hij
meedeelt een voorstel te hebben gedaan aan Fred Spijkers.
Tot en met gisteren heeft Fred Spijkers geen voorstel van Jack de Vries
ontvangen. Is Christa van Velzen het enige TK-lid dat iets doet voor Fred
Spijkers? Uit de wereld moet ook het gerucht dat Christa van Velzen of Agnes
Jongerius namens Fred Spijkers zouden optreden; of dat zij gemachtigd zouden
zijn door Fred Spijkers om namens hem op te treden.
Marcèl van Dalen