Waar is de LHC-deeltjesversneller goed voor?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Sep 12 11:08:48 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/9/11 Raimond De Tempe <raimond.detempe at gmail.com>:
> Als het einde van de wereld maar zo snel gaat dat wij er niets meer van
> merken - so what? Dat zou toch een prachtige en elegant einde van ons zijn?

Uitstekend zelfs ... en in een klap verlost van de dictatuur Balken ende. :)
Een voorteken? ;)

> Echt vervelend is het natuurlijk als we het wel merken - dagen lang. Op  net
> zo'n manier als de wachtenden op een grote orkaan.

Die ze - zo schijnt het -  verergeren weer met nog meer massale
uittochten met de veroorzakers van de hele ellende, namelijk den auto
zelve ....

> Maar in de tussentijd kun je je nog wat verzetten met
>
> http://www.exitmundi.nl/
>
> een aardige beschrijving van de vele mogelijke rampen die mensheid en hele
> aarde kunnen treffen, van filosofische klinkende, via religieuze
> vooruitzichten, tot zeer concrete, die zeker een keertje zullen optreden (en
> in de honderden miljoenen jaren ook menigmaal zijn opgetreden). Een memento
> mori waar onze Marc-Alexander vast nog wat aan wil toevoegen!

Ik vind die site wel heel leuk, Raimond. :)

Heb ´em niet helemaal bekeken, hoor, maar staat hongersnood als gevolg
van het pletten van de graanvelden - door de buitenaardsen - er ook
tussen? ;)

Je kunt je voorstellen - denk ik - dat die al signalen afgevend, men
ons tevens op de ernst van de situatie zal willen wijzen, alsdan. :))
En aldus zelf mee bewerkstelligen waarvoor men ons komt waarschuwen?
;) En, anders de paragnosten/-normalen wel die - nu nog her en der
verscholen in ons onderwijssysteem/mediascircus - dan massaal de
tekens zullen willen gaan bestuderen en duiden - om ons te waarschuwen
op wat den mensheid te wachten staat-, en alzo het reststand van den
graanoogst zullen vertrappen?!! ;)

Henk Elegeert