Garmanbozia: GreenPeace

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 12 10:13:02 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je verfraait mijn koffiepauze - ditmaal met je etymologie van Greenpees. En
dan te bedenken dat minstens de helft van leden en kiezers van D66 er lid
van zijn... Zo kun je er tot het ijnde-der-daachen mee bezig zijn. Heerlijk
toch als skepticisme zelf een geloof is geworden. Awel, ik lees liever je
Higgsverhaal.
hv,u
-----