wat is van meeteren stil....

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Sep 11 10:18:13 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sommigen van mijn geliefde lijstgenoten zullen opgelucht
ademhalen....maar Van Meeteren is inderdaad nogal stil. Voordat
gedachten opwellen als "hij zal wel heel ziek zijn" of "zijn negende
huwelijk is gestrand" zal ik de reden verklappen: ik ben per 1 september
benoemd tot directeur-partner van het Mediation Traininginstituut in
Amersfoort. Veel werk, veel geregel, veel overleg, dat soort
gezelligheden. Vandaar. Ik lees jelui echter met plezier, dus keep the
good work going......

Jullie Hein