John McCain kiest vrouwelijke running mate

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Sep 4 07:07:55 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/9/3 dirkie <geensloof at yahoo.com>:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk,
>
> Ik weet uit ervaring dat Mark zijn inzichten goed kan verwoorden daar heeft hij mij niet voor nodig...

Eens, maar nu blijft ie wat steken m.i. Gaat ook niet in op de terecht
gestelde goede vragen, maar draait er maar wat omheen.

Vliegt mij (de boodschapper) naar de strot - noemt mij een creationist
- , maar gaat voorbij aan de netwerken(den) die ik noemde,  en hoe die
zichzelf -  heel slim -  van beide zijden weten te laten ´bedienen´
zonder daar veel voor te hoeven doen en de kosten afwentelen op de
premie-/belasting betaler. Kortom: vals concurreren. Zou hij daar meer
zicht op te hebben, mogelijk, maar dan hoor ik graag zijn argumenten.

Liever dat, dan dat ie zich groen, of erger *geel* gaat ergeren. :)

We kunnen ook met z´n allen in de ´oplichterstruc´ trappen van dit
kabinet als het gaat om -CDA-plannen- en het ´ophogen´ van Nederland
middels een forse verhoging van de belasting druk,  waarbij we dan -
volgens hen- ons vege lijf zouden kunnen redden. De verkiezingen zijn
kennelijk al begonnen?!

Enfin, (mijn interpretatie van) de kern van Marc´s vergelijkingen, zeg maar.

Dan vind ik jouw opstelling in deze sympathieker, Dirkie, want ja,
lastig is het wel er grip op te krijgen.

> maar
> De keuze is erg slim hier McCain of Barack Obama.

Jammer. In zo´n land als Amerika waar ´Having a dream´ zowat het
grootste goed lijkt, valt op dat er zo weinig echte dromers zijn. De
twee belangrijkste utopia´s zijn de Obama en McCain.

> Dan is er Ron Paul
> Dan is er de Libertarian party
> Dan is er de Green Party
> De laatste 3 slaan geen deuk in een pakje boter, erger nog de Green Party heeft in 2000 net genoeg stemmen weggetrokken van hun "natuurlijke" partner de democraten zodat ze hier met z'n allen voor 8 jaar met GeorgieGirl opgescheept hebben gezeten.
>
> Dus hoef je heus niet een hard core Barack Obama fan te zijn om op hem te stemmen inplaats van McCain...

Eens hoor. Dirkie.

Wel heel erg jammer, en waarin zo´n groots land dan ineens zo
ontzettend klein kan zijn, niet? Naargeestig zelfs. Vandaar dat we van
die kandidaat dan iets meer (een ietsje) en vooral wat concreets
(mogen) verwachten?! Mss moeten we onze verwachtingen bijstellen. ;)

Henk Elegeert