Kamer wil haast met zaak-Spijkers

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Wed Sep 3 10:52:50 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jack de Vries deelde gisteravond om 21.00 uur op het radio 1 journaal mee
dat hij wel een voorstel had gedaan aan Spijkers.
Vandaag heb ik telefonisch contact gehad met Spijkers.
Tot op heden heeft Spijkers geen enkel voorstel gehad van De Vries, laat
staan dat hij hem ooit gesproken heeft.
Groet,
Marcèl van Dalen