John McCain kiest vrouwelijke running mate

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Sep 3 01:50:46 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,Toch wil ik jou wel begrijpen. Helaas zijn je voorbeelden op z'n minst genomen te diffuse om te vatten. Er van uitgaand dat je niet echt teveel whopeeweed hebt geconsumeerd..
In de 70tiger jaren woonde ik in Chicago en op Michigan Avenue stond dikwijls een truck waar je betaald werd om naar een commercieele boodschap te kijken en later te vertellen wat jouw indruk was. Een speciale camera volgde automatisch je ogen over het beeldscherm. Dom gezegd konden zij zien of je naar het blondje keek of naar het pakje Blueband. Ben dus altijd geinteresseerd geweest in de zogenaamde MindfuckIn de vroeg 80tiger jaren is er een book gepubliceerd dat mij onmiddelijk aansprak en ik ook nu nog bezit geschreven door Vance Packard genaamd Hidden Persuaders. Dat zou de commercieele equivalentie kunnen zijn van jouw bevlieging
Voorbeeld: een gedrukte wodka advertentie met pakweg 30+ ijsblokjes in een glas en een fles wodka die bezig is het glas te vullen. Als je echt de ijsblokjes stuk voor stuk bekijkt zie je een naakte vrouw en een erect mannelijk lid, niet naast elkaar maar op (wel) van elkaar gescheiden random blokjes. De boodschap is duidelijk en komt hoogstwaarschijnlijk onderbewust goed over. wodka=sex=wodka..Zo jouw geel en andere tekenen, als ik je begrijp, werken al "eeuwig" als boodschappers die je moet zien in historische en/of ontologische zin? Dan zou BIJVOORBEELD het "alziend oog" op de dollar bill een 'duidelijk" voorbeeld zijn en mythologische begrippen en afbeeldingen een minder "direct duidelijke" betekenis hebben? Of enkel betekenis voor een bepaalde "sekte"..Een verkeersbord doet hetzelfde, in ieder geval hier, de vorm bepaald het soort bord. Hier gedaan zodat analfabeten en vreemdelingen toch kunnen rijden..Zo nou moet je ermee voor den dag komen Marc. Of
 je neemt jezelf en bijna iedereen in het ootje, of je kunt niet onder woorden brengen wat je bedoeld en dan is het...."Time for Wittgenstein": Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen