John McCain kiest vrouwelijke running mate

Mon Sep 1 16:36:59 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Bush liep de neocons achterna omdat hij zelf niet beter wist en McCain weet
>ook niet beter en zal dus ook die neocons kritiekloos volgen.

 Maar dat weten we toch niet ?
 Een dergelijk vermoeden kan toch geen reden zijn om *voor* Obama te stemmen ?

>Mao, Castro en Hitler gingen nergens over????

 Het zijn allen nihilisten.

>Waarom klapt niemand uit de school of wordt er niet geinfiltreerd als dit
>zulke vreselijke gevolgen heeft?

 Inderdaad... da's een goede vraag.
 Veel van wie zelf meedoet, wordt op zijn beurt ook weer gehersenspoeld.
 Angst voor represailles - zoiets zal het wel zijn.

>Nee hoor, een skepticus kan er ook gewoon voor weglopen.

 Dat doe ik dus ook...

 Het gaat om een verhaal. Onze wereld is een verhaal. De burgers van deze
 wereld hebben niet door dat ze in een verhaal spelen. Dat de dingen om
 hen heen iets betekenen, dat hun gedachten iets anders betekenen dan ze
 zelf menen. Toen ik dat doorkreeg, ben ik uit het verhaal gestapt. Ik wil
 er *niets* mee te maken hebben. Inmiddels weet ik dat er meer mensen zijn
 die uit het verhaal gestapt zijn.

 Maar je kan er pas voor weglopen als je weet wat het verhaal is. Hoe en
 waarmee mensen gemanipuleerd worden. Pas daarna ben je daar zelf immuun
 voor.

 Het scenario is dat van '1984' van Orwell. Big Brother is de verborgen
 'brotherhood' van de Vrijmetselarij. Het liedje 'Imagine' van Lennon
 gaat er over, de TV-series 'The Prisoner' en 'Twin Peaks' gaan er over.

 Wie het verhaal wil weten, moet op zoek gaan naar de Dode Hond. Dan komt
 men er achter dat die staat voor Satan, dat onze wereld staat voor de Hel
 (we zijn reeds dood, en reincarneren voortdurend in de Hel). Dat het er
 om gaat om de medemens zoveel mogelijk leed te bezorgen - want dan
 reincarneren we opnieuw. Dit is de reden waarom we overal om ons heen de
 tekenen van hun Satan kunnen zien. Toeval wil dat ik hun Zonsverduistering
 het eerst op de JD-website zag. Maar men ziet haar in vrijwel elke TV-
 reclame. Het is *overal* - zojuist kom ik van Ikea; ik reed langs de firma
 Shurgard - kijk nou eens op die website en zie wat daar allemaal mis mee
 is,
    http://www.shurgard.nl
 Ik zie er dus drie - maar vraag me af of 'shurgard' soms 'zekerheid' bete-
 kent - in dat geval is het deterministisch verhaal meer dan rond. Ik zie
 de overeenkomst tussen deze firma en het liedje 'The Fool on the Hill' van
 de Beatles. Ik zie dat, omdat ik het verhaal ken.

 Maar ik wijs hun verhaal af. Het is volkomen geschift. Deze lui zijn vol-
 komen gek. Ze horen niet vrij rond te lopen - daar zijn ze te gevaarlijk
 voor.

>Je beweert heel veel en helaas kan ik er nog steeds niet veel mee.

 Neen, dat is nu juist het misverstand. Ik beweer niets. Helemaal niets.
 Ik probeer er slechts achter te komen wat er aan de hand is. En het ziet
 er naar uit dat me dat vrij aardig is gelukt.

 Iedereen die weigert zich te laten hersenspoelen, iedereen die zelf z'n
 gedachten wil bepalen kan iets met datgene dat ik heb opgemerkt. Want hoe
 raar het ook klinkt: het is allemaal waar.

 Zojuist op de radio: het programma 'Astro-tijd' is door RTL van de buis
 gehaald. Het TROS TV-programma Radar heeft er een uitzending over gemaakt
 en daarin wordt uit de doeken gedaan dat alles *oplichting* is...

 Verbaast me niet in het minst.