Kabinet wenst geen pottenkijkers ....

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Oct 28 11:27:27 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dank, Bert.

Overigens kun je ze dan vervolgens niet anders dan stuk voor stuk (40
stuks) handmatig gaan downloaden ... zucht !!!

Was je toevallig aanwezig op 5 september 2002 tijdens het debat s´ avonds ?
Vreemd is dat je daarop niets vindt, het debat op die datum, bedoel ik. ;)

Henk Elegeert

Op 28 oktober 2008 10:21 heeft Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende geschreven: