Klimaatgekte: Pretparkattracties, lantaarnpalen en oase tegen zeespiegelstijging

Tue Oct 7 13:23:16 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Een NAP-streep op lantaarnpalen, bijv op die op de hoek van een straat,
>lijkt me wel aardig.

 Amsterdam zelf ligt per definitie boven NAP (ik meen dat we hier in Mokum
 een halve meter boven zeeniveau leven). Dat streepje zou dus ergens onder
 de grond gezet moeten worden.  :-)

 Maar goed, daar ging het niet om - het ging erom dat zo'n 'lamp-post' voor
 een vrijmetselaarsloge staat. En het moet uiteraard in zo'n zeespiegelstuk
 als teken voor andere Vrijmetselaars. Probleem is dat ik dat soort onzin
 inmiddels ook weet. Een Luna-park is ook alweer een standaard Vrijmetselaars-
 code - het komt voor in dezelfde aflevering van de TV-serie 'The Prisoner'
 als waarin de Vuurtoren van de Vrijmetselarij door de Prisoner wordt opge-
 blazen,
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Girl_Who_Was_Death
    http://www.bookmice.net/darkchilde/prisoner/girl.html
 als afwijzing van een teken (vandaar al dat 'geresign' in de serie).
 Leukste foto op deze site wat mij betreft,
    http://www.bookmice.net/darkchilde/prisoner/pics/girl432.jpg
 Hier staat de Dode Hond (fiets) als een verhaal dat men kinderen vertelt
 *voor het slapen gaan*.
 Het is overduidelijk wat er aan de hand is - maar toch zien mensen het niet,
    http://www.bookmice.net/darkchilde/prisoner/pics/be.jpg

>Kun je dat idee niet doorsluizen aan je JongeDemocraten?

 Zo te zien op,
    http://plein66.nl/groups/terrace/jonge-democraten
 heeft Steven Rieder (die hier ontkende dat er op de door hem bijgehouden site
 van de JD een Zonsverduistering staat) op de Plein-66 site de Zonnebloem
 geplant. We hoeven ze dus niets te vertellen...

 Hetzelfde geldt voor Boris van der Ham. Deze stelt vragen over die Deltacom-
 missie omdat hij als geen ander doorheeft, dat het hier eigenlijk over een
 Paasei gaat. Boris heeft immers *zelf* een Paasei-site,
    http://www.paaseiland.nu
 Probleem is dat hij dat niet mag toegeven.

 Er zou zich dus in het parlement een discussie kunnen ontspinnen over paas-
 eieren zonder dat iemand dat woord mag gebruiken, zonder dat de burger be-
 grijpt dat het eigenlijk over paaseieren gaat. En dat van hem (haar) een
 fiks financieel offer wordt verwacht om zich een paasei aan te schaffen.

 Wat leven we toch in een rare wereld...