Uitgebankierd: Tweede fout uitgekomen, derde fout begaan

Tue Oct 7 07:58:12 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

de Rabo-bank heeft wel meegedaan met de belggingshypotheekgekte
en onlangs toegegeven klanten opgelicht te hebben met veel te hoge en
ondoorzichtige kostenstructuren ervan, waardoor klantwaarde verdampte.
Er is een vergoedingsregeling getroffen en beterschap beloofd.
Te hoge kosten bleven onzichtbaar zolang men blindstaarde op extreme
koersstijgingen, en werden pijnlijk zichtbaar bij werkelijke koersverlopen.

Fritz van Rikxoort