D66 quo vadis?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Nov 10 17:45:27 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste springlevende Van Meeteren tot Henegouwen Oranje Campagne,

Parbleu, dit is nou al de zesde keer in zes jaar dat ik je op dit forum
afscheid lees nemen van D66. Maar weg ben je nooit. Ach ja, een heer leert
daar mee leven, net als met al die sprookjes over Gele en Blauwe mensen.
Ieder z'n gekte...
hv,u
-----