Obamania: Brainwashing (was: Felicitaties)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Nov 6 22:24:28 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  Ik, eerder,

>  Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,

>  Het is falsifieerbaar.

Is alles dat falsifieerbaar is onwaar? Of is het concept van
falsifieerbaarheid zelve een geloof, en dus falsifieerbaar?

>  Ik weer,

>  Hein daarop,

>  Maar misschien ben ik dat op punten wel, wie weet.
>
>  Ik loop zelf nooit achter iets of iemand aan, zet overal vraagtekens bij
>  en ook voordat ik het Gele scenario onderkende, besefte ik dat opvallend
>  veel zaken in deze wereld domweg niet waar zijn. Dus de kans dat ook ik
>  gehersenspoeld ben, lijkt me niet al te groot.

Kan zijn. Maar het kenmerk van gehersenspoeld-zijn is nu juist dat de
gespoelde hersens juist door de spoeling niet kunnen waarnemen dat ze
gespoeld zijn. Von Münchhausen.

>  Waar ik zelf huiverig voor ben is dat een deel van het Gele scenario zoals
>  ik dat meen door te hebben, wellicht gebaseerd is op desinformatie die on-
>  derdeel is van het scenario zelf (net zoals veel Vrijmetselaars niet door-
>  hebben dat ze op hun beurt worden bedrogen door weer andere Vrijmetselaars).
>  Dus dat ook ik weer in een val loop.

Tja, wat moeten we dan. Misschien maar weer gewoon op je intelligentie,
onafhankelijke geest en waarnemingsvermogen vertrouwen. En die zeggen
me, tot nu toe, dat Obama een OK pief is, en dat D66 bestaat uit cynici
die nogal vergeten zijn waar hun hart zit.