Dirkie, en alle anderen, proficiat .... Yes, we can ....

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Nov 5 11:34:00 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Waarom proficiat, dit is een zwarte dag. Over een tijdje rest de
> teleurstelling over het beleid van massahypnotiseur en advocaat Obama.

Ach man, zit niet zo te zeuren. een jaar geleden zei je dat Obama geen
schijn van kans maakte. Fout. Nu zeg je dat hij een fake is. ook fout.
let maar op, de komende jaren krijgen we een heel ander Amerika te zien.
het werd tijd. Ik ben héél blij. Obama is de eerste politicus sinds
tijden die ik geloof. De rest, althans veel van de rest, zijn
egokikkers, blinde machtsgekken en babies die om aandacht smeken.
Long Live Obama.