Moslims, Christen en Cartoons

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue May 27 08:22:49 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/5/23, Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:
> Precies, ja precies, Henk  :)

Fijn je weer te horen/lezen, Fritz.
>  Het verbaast me steeds weer als gepest en erger wordt door sommige
>  allochtonen, met name moslims, rascistisch gericht tegen niet-moslims,

Denk aan het klimaat van homo-hatende moslims, en een overheid die de
andere kant opkijkt.

>  dat multi-culti's met droge ogen druven beweren dat de daders
>  gediscrimineerd worden,

Onderdeel van de anderekant opkijken, idd: "Wir haben es nicht gewust"

>  door hun slachtoffers,
>  omdat die niet alleen als makke schapen, maar boos reageren,
>  hun tegengeluiden laten horen.

Derhalve trachten te vermijden zelf van discrimineren te kunnen worden
beschuldigd.

>  Van partijtijgers uit de linkse hoek vind ik zulke omdraaiingen
>  zelfs ronduit boosaardig,
>  want hun doel is slechts kiezersbehoud onder allochtonen,
>  over de ruggen van de vele slachtoffers van rascisten en geloofsfanatici.

Eens Fritz.

Ik hoef maar te kijken naar een voorval hier op zaterdag 2 april 2005,
waarbij een uitmuntend voorbereidde actie van overheidswege (die doen
het altijd goed, immers) leidde tot een wereldwijde belangstelling
voor hooguit een paar (ultra) rechtse jongeren die als
uitgaansgelegenheid ook een jongerencentrum hadden, en alwaar rondom
de overheiddienaren van verschillend pluimage een razia hebben weten
organiseren. De media (medeschuldig hieraan) duikt weg voor de eigen
verantwoordelijkheid voor de beschamende rol welke zij op zich hadden
genomen.

Met name Prem(Time) (zie je gelijk) liet geen gelegenheid onbenut om
de beeldvorming hierbij op scherp te zetten, mede door de lokale
overheid  geregisseerd om van de gerechtvaardigde wensen om een
degelijk en deugdelijke (de kelder stond op instorten vanwege
uitblijven van onderhoud (eigenaar: de gemeente)) verbouw/renovatie
van haar onderkomen opdat het aangepast aan de tijd (voldoende
geluid-isolatie) verder zou kunnen functioneren, af te kunnen komen.

Van ingegooide ruiten (Moskee) was dan ook geen sprake, en voor zover:
aan de verkeerde kant van het gebouw, en dan laat ik de andere details
nog maar achterwege. ;) Interessanter is wellicht de betrokkenheid van
diverse personages die verschillende functies (ooit hebben)
bekleed(den), en hunner aandeel.

Enfin: we wachten af wanneer de democratie deze Rechten van Kind-
en/of  Mensenschending eens onder de loupe gaat nemen.

Vooralsnog komen ze weg met deze gezamenlijk georganiseerde naoorlogse
´razzia´  !!

Henk Elegeert