Balkenende draait een Joint (Strike Fighter)

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Mon May 26 23:49:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helaas, Mark. De aantekening door de twee ministers vond plaats tijdens
Paars 2, niet tijdens Balkenende 2.
Het waren Brinkhorst en Van Boxtel.
Overigens is D66 volgens mij nog steeds tegen de JSF, maar de financiële
vergelijking klopt niet. Terugtrekken kost 450 miljoen plus geld voor een
alternatief - aannemend dat we nog steeds een luchtmacht willen en
soortgelijke vliegtuigen.

Op 26 mei 2008 17:52 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> het
volgende geschreven: