Moslims, Christen en Cartoons

Fri May 23 14:07:40 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, ja precies, Henk  :)

Het verbaast me steeds weer als gepest en erger wordt door sommige
allochtonen, met name moslims, rascistisch gericht tegen niet-moslims,
dat multi-culti's met droge ogen druven beweren dat de daders
gediscrimineerd worden, door hun slachtoffers,
omdat die niet alleen als makke schapen, maar boos reageren,
hun tegengeluiden laten horen.
Van partijtijgers uit de linkse hoek vind ik zulke omdraaiingen
zelfs ronduit boosaardig,
want hun doel is slechts kiezersbehoud onder allochtonen,
over de ruggen van de vele slachtoffers van rascisten en geloofsfanatici.

Fritz van Rikxoort