Garmanbozia

Wed May 21 14:10:47 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Ja, en als je de LP van de Beatles Abbey Road achterstevoren draait dan
>krijg je Satanische teksten, zeiden de doodsbange dominees in de
>sixties, en de hysterische ouders die hun kinderen niet naar de Duivelse
>popmuziek wilden laten luisteren.

 Je hebt het niet door. Je ziet het domweg niet.

 Wat dat Beatle-gedoe betreft... kijk op,
    http://www.mightypeace.ca/download/structure-of-freemasonry-by.jpg
 daar zie je, rechts op de tweede trede van onder,
    Past Master
 Dat is dus de naam van de verzamelcd's van The Beatles (die gaat niet
 over een mastertape of zo). Dit is geen toeval. Lees de tekst van de
 Beatle song 'I am the Walrus',
    http://www.lyricsfreak.com/b/beatles/i+am+the+walrus_10026521.html
 Kijk door de dubbele bodems heen en constateer dat zo'n beetje elke
 regel over Mercurius gaat. We zijn allen een in Mercurius, schijnt het.
 Nou: ik dus niet. Ik ben liever mezelf en dat wil ik graag zo houden.

 Is dit onschuldig ?

 Neen dus: Dit lied, samen met de Beatle-liederen 'Piggies' en 'Helter
 Skelter' vormde de aanleiding tot de Charles Manson moorden op Sharon
 Tate en anderen. Hierom draagt Manson nog steeds een hakenkruis op z'n
 voorhoofd.

 Is dit dan gekte van de enkeling waaraan men schouderophalend voorbij
 kan gaan ?

 Anderen, ondermeer in Gele D66-gelederen, zijn met *hetzelfde* occulte
 gedachtengoed bezig. Dat is waar het mij om gaat. En probleem is dat
 men als oningewijde moet leren de uitingen daarvan te verstaan. Want
 deze zijn verborgen - maar ze bevinden zich *overal om ons heen*.

 Dit is waar zo'n meneer Nekschot het over heeft.
 Dit is de reden waarom BvdH een betoog *voor* Nekschot heeft gehouden.
 Dit is de reden waarom BvdH iets moois heeft met het Awakenings-festival.
 Mooi voorbeeld: op de radio hoorde men tot voor kort een spotje van een
 oplichtersfirma die het signaal in tweeen splitste: op het ene kanaal
 zond men de trouwmuziek van Maxima uit en op het andere kanaal bedreigde
 men de luisteraar - daarna kwamen de twee signalen weer samen. Dat is
 *alchimie* in STER-zendtijd. Maar je moet dit begrijpen om het te horen.

 Het gaat nog steeds door. Dag-in-dag-uit.
 Wie het niet doorheeft, wordt aan de lopende band misleid.