Groene, Paarse en Gele periode van D66: Garmanbozia

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 21 12:23:17 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, en als je de LP van de Beatles Abbey Road achterstevoren draait dan
krijg je Satanische teksten, zeiden de doodsbange dominees in de
sixties, en de hysterische ouders die hun kinderen niet naar de Duivelse
popmuziek wilden laten luisteren. Marc, gefeliciteerd, je bent back in
the sixties gekomen. Nog even en je ontdekt McCarthy. (Da's weer tien
jaar terug). En als je fourties hebt bereikt dan komen de UFO's aan de
beurt, buitenaardse vreselijke wezens die ons aardbewoners aanvallen,
attacks from Mars!