Afghanistan - NL steunt ortodoxie

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Tue May 20 14:00:18 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laatste reactie, Hein, want dat hele verhaal heb ik al meerdere keren
uiteengezet, hier en in de krant.

Wat echter jouw punt was, een stuk of drie mailtjes geleden, was of AP (en
anderen) nou wel of niet tegen de deelname aan de missie in Afghanistan
waren, naar aanleiding van de mail van Henk Vreekamp. En dáárover is nooit
discussie geweest, fractie, bewindslieden en EK-fractie waren eensgezind
tegen deelname in Afghanistan. En AP zeker.
Al dat andere waar je het over hebt was het punt van discussie niet, en je
hebt het volste recht om terzake alles nog eens op een rijtje te willen
zetten (of gezet te krijgen), maar daar zie ik nu maar even vanaf.
Groeten,
Bert.

Op 20 mei 2008 13:31 heeft Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl> het
volgende geschreven: