De Nieuw Obamaatjes

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed May 14 11:08:01 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo ken ik er nog wel een paar. Als jij de New York Post (erger dan
weekend of privé) als bron gebruikt, dan zijn we uitgeluld. Kom eens met
een doorwrocht verhaal, in plaats van steeds dat suggereren en citeren
uit de roddelpers. Of geloof je ook dat Willem Alexander drie
minaressen heeft, Premier Balkenende een buitenechtelijk kind heeft bij
Vanessa of dat Kennedy eigenlijk een buitenaards wezen was? Je moet niet
alles geloven dat de roddelpers schrijft, Marc.....