Fitna: Lang leve Balkenende

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Mar 28 14:15:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28-03-08 heeft Henk Vreekamp<vreekamp at knoware.nl> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

> De reacties bevestigen mijn eerdere stelling dat de heisa ontwikkeld door
>  Balkenende een strategie was: via fanate kritiek op Wilders de critici van
>  zijn kabinet ombuigen richting steun aan z'n kabinet.

Dat is wat er gebeurd, idd. Krijgt de ene na de andere pluim in zijn
reet. Volkomen ten onrechte overigens,  want erg doorzichtig allemaal.

>  Angst aanjagen voor een film, lees voor reacties van migranten, past
>  precies in de Apartheidspolitiek van de mutlicult. Je bevestigt als het
>  ware indirect dat ze apart zijn, slachtoffers en onredelijken,

Viel me ook al op. :)  Ze staan er zelf kennelijk niet bij stil.

>  terwijl je
>  tegelijk formeel mooi weer speelt als anti-racist e.d.

:)

>  De spindocters hebben hun werk gedaan - alleen, hoe lang duurt het effect?

Geen idee,  er komt (nog) een overtreffende trap?
Kortom: kan die soap wel stoppen?

Henk Elegeert