Fitna: Lang leve Balkenende

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Mar 28 13:09:34 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De reacties bevestigen mijn eerdere stelling dat de heisa ontwikkeld door
Balkenende een strategie was: via fanate kritiek op Wilders de critici van
zijn kabinet ombuigen richting steun aan z'n kabinet.

Angst aanjagen voor een film, lees voor reacties van migranten, past
precies in de Apartheidspolitiek van de mutlicult. Je bevestigt als het
ware indirect dat ze apart zijn, slachtoffers en onredelijken, terwijl je
tegelijk formeel mooi weer speelt als anti-racist e.d.

De spindocters hebben hun werk gedaan - alleen, hoe lang duurt het effect?

hv,u
------