Fitna: Lang leve Balkenende

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Mar 28 10:58:42 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 28-03-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Dat er nergens Fitna-calamiteiten plaatsvinden, hebben we toch maar mooi te
>  danken aan de vooruitziende blik van onze dappere Balkenende !

Soldaat Eerste klas maken die jongen!! :)

Als hij er toch niet was geweest ... oh wie oh wie had het buitenland
dan moeten tippen?

Jij maakt er nu wel grapjes over maar stel nu dat hij niets gezegds
had en er was wel wat gebeurd?  ;)  Wat zouden we dan zeggen?

Alsof er maar een manier is. Mij lijkt dat hij  veel diplomatieker te
werk had kunnen gaan, maar ja dan krijg ie zelf geen aandacht. :)

Ach,  en het maakt ook niet uit  ... het Binnenhof gaat sowieso op slot ? ;)

BTW: waar is Geert?

>  Ik heb de film zelf niet gezien... maar wat een sof, zeg.

Ik ook niet, was niet vooruit te branden ... intussen blijkt er een
crisis te zijn over de crisis die maar niet op gan wil komen, zo lijkt
het.

Tjonge jonge wat een hysterisch ziek landje is dit toch....

>  Wordt ons maandenlang flink wat vuurwerk in het vooruitzicht gesteld en
>  het enige dat gebeurt is dat het ophoudt met sneeuwen.

Ok, we begeven ons op glad ijs ... :)

Als ik de media mag geloven is er echt wel iets aan de hand. Er vindt
polarisatie plaats en bevolkingsgroepen worden tegen elkaar opgezet
... ja ja ...
... en de crisis is in frase oranje, het op een na hoogste niveau.

Waardoor?  Dat is nu de grootste vraag ...

Henk Elegeert