Zowaar: *Goed* homo-nieuws

Sun Mar 23 20:20:54 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Maar nogmaals: New Age is slechts een aanduid-term, een containerbegrip.

 Velen zullen het zo ervaren - maar dat komt omdat men de werkelijke
 achtergrond niet kent en daar mag men ook niet achter komen.
 Da's geheim.

>De regenboog is een eeuwenoud symbool voor veelkleurigheid.

 Maar de regenboog heeft 7 kleuren en geen 6 ! Daar zit 'm de kneep.
 New Age regenbogen hebben 6 kleuren (blauw, de kleur van God, is zoek)
 en staan voor *heel iets anders*.

 De som van de kleuren van een 7-kleurige regenboog is Wit.
 De som van de kleuren van een 6-kleurige regenboog is Geel.
 Dit gaat over Mercurius, die hele Verlichting ging over Mercurius, de
 Franse revolutie ging over Mercurius, de New Age gaat over Mercurius.
 De dubbele bodem is dat Mercurius behalve een planeet ook een sterren-
 beeld is en dat Sirius de hoofdster van dat sterrenbeeld (de Grote Hond,
 Canis Major) is.

>new age stelt dat de mensheid door cycli gaat, en dat de natuurlijke
>opvolging van het vissentijdperk (thans) het waterman-tijdperk zal zijn,
>The Age Of Aquarius, je wel bekend van musical Hair

 Precies, dat bedoel ik. Dit komt uit de Vrijmetselarij.

 'Hair' staat niet voor 'haar' - het staat voor *energie*. In Hindi/Sans-
 kriet betekent 'bala' zowel 'haar' als 'energie'. Dit is de reden waarom
 men in de kwakzalverij aan 'haar-analyses' doet. Zo'n kwakzalver is op
 zoek naar de yin en de yang (bedrijft alchimie/yoga) en kijkt niet naar
 de biologische samenstelling van het haar zelf. Dit is geen wetenschap
 of zo...

 De energie is die van Satan (Sirius/Mercurius). Het is een dubbele bodem
 om mensen met occult gedachtengoed bezig te laten zijn zonder dat ze dat
 zelf beseffen. Het is een hersenspoeltechniek (daarom worden mensen gek).
 Dit is het Gele scenario waaraan D66 ten prooi is gevallen.