Zowaar: *Goed* homo-nieuws

Sun Mar 23 10:11:41 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat ik meen te zien is dat - ook nog eens uiterst conservatieve - homo's
zich als een mol via de Jonge Democraten ingraven in D66 om via onze
partij hun leefwijze te agenderen. En dat gaat steeds maar weer *nergens*
over.

Het uit zich dan in 'terrasdemocratie' met onderwerpen als aan welke kant
van de drempel deurmatten moeten liggen, het plaatsen van bloembakken en
het verwarmen van terrassen. Om nog maar te zwijgen over satanistische
rituelen met Sirius.

Ergens hoop je nog dat de verantwoordelijken als ze dit soort flauwekul
agenderen, als ze achter Wilders aantuffen tijdens het Euroreferendum,
een glaasje teveel op hebben. Gewoon een hoop lol willen hebben en er een
kick van krijgen puberaal te kijken hoever ze kunnen gaan, hoever ze een
partij als D66 kunnen meeslepen in hun leefwijze en of ze daar de media
mee halen. Een kinderlijk spel.

Maar geloven doe ik dat niet. Dit nihilistisch hedonisme, inclusief het
Gele gedoe, doet men doelbewust om D66 kapot te maken. Volgens mij is het
ook daadwerkelijk destructief bedoeld. Is er sprake van opzet, is er
sprake van een weerzinwekkende ideologie.

Geel D66 doet me heel erg aan Fortuyn denken.

Het is dan ook heel belangrijk om de achtergrond van dat Gele scenario
te onderzoeken. Dat gaat niet alleen over Vrijmetselaars maar inderdaad
vooral over homo's (omdat de homowereld geinfiltreerd is door de Vrijmet-
selarij - zoals blijkt uit de 6-kleurige homovlag van de New Age) en over
de ideeenwereld van de Nazi's. Dit gaat niet voor niets terug naar het
occulte van Blavatsky (de favoriete schrijfster van Hitler), naar het
bloedige liberalisme van de Franse revolutie en dat gepropageerd wordt
als 'verlichting' en 'moderniteit'. De symbolen zijn niet voor niets die
van de Egyptische mystiek. Dit is gedachtengoed dat buitengewoon eng is
en dat Vrijzinnig Democraten behoren af te wijzen in plaats van te om-
armen.

Het nihilisme in D66 is buitengewoon zorgelijk. En ik durf de stelling
wel aan dat dit vanuit de homowereld, en dus door mensen die onder de
homo-ticket politiek menen te moeten bedrijven, via de Jonge Democraten,
onze partij is binnengeslopen.

Om daar verwoestend tekeer te gaan.