Zowaar: *Goed* homo-nieuws

Fri Mar 21 10:32:21 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Een anonieme mail van een moeder zou de bron zijn van een weblog... Wel,
>wel, dat's wel erg zwak. Zoiets is dus niet publicabel en hoort ook niet
>thuis op een politiek forum als D66.

 Dat deed ik dan ook niet - ik refereerde er slechts aan, vatte de quin-
 tessens in enkele regels samen en schreef erbij dat ik niet wist of het
 waar was. Dat van de financiele malversaties is overigens waar - dat heb
 ik hier zelf ook wel eens geschreven. Er verdwijnt (overheids)geld via
 het COC in zakken van bestuurders en het geld wordt verkwist aan zaken
 die niets uitstaande hebben met het behartigen van de belangen van homo's.

 Het hoort hier thuis omdat D66 aan de leiband van het COC loopt.