Successierechten

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Mar 20 17:08:41 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, een zeldzaam moment, maar ditmaal ben ik het met je eens, Bert -
successierechten is burgertje pesten vlak na een overlijdensgeval. Lieden
die van de hoed en de rand weten hebben allang constructies bedacht om de
sommetjes bijeen te houden.

't Is overigens weer een neoliberale uitdaging voor je om een
partijcommissie te leiden die burgerparticipatie bestudeert. Of vergis ik
me? (NRC of VK: "twee commissies Bakker"). Leert D66 het dan nooit...

hv,u
-----