Openheid Over Irak, Volkskrant van vandaag

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Mar 20 11:38:59 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Actie, actie ...

http://spitsnet.nl/nieuws.php/2/490461/anp

"
Oma's breien tegen oorlog
donderdag 20 maart 2008 om 10:06

NEW YORK - Tientallen oma's en opa's verzamelden zich woensdag op
Times Square in New York om te protesteren tegen de oorlog in Irak. En
dat deden ze op een bijzondere manier. De demonstranten op leeftijd
breien kleding voor Irak en voor Amerikaanse militairen die ledematen
moeten missen.

Bekijk video: Smalband/Breedband
"

Ik zit nog bij te komen van de VPRO´s uitzending, die ik helaas (nog)
maar gedeeltelijk  heb. Onvoorstelbaar, maar behalve "shock & awe"
hebben ze gewoon niets meer in huis.

En OOhh: ze schieten zelfs net zo graag VN-ers overhoop ....

Henk Elegeert

Op 20-03-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven: