Zowaar: *Goed* homo-nieuws

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Mar 20 10:45:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hij zelve zegt dat hij opstapt omdat hij "alles bereikt heeft".
Waar heb je vandaan dat het wegens pedofilie is?
Zou me trouwens niets verbazen. Als jongetje had ik ook gesuèdeschoende
engerds achter me aan, die niet ervoor terugdeinsde een elfjarig
onschuldig jongetje in het kruis te tasten. En niet één keer....

Ik scheer ze niet allemaal over één kam, maar waar ík homo's tegenkom,
als leidinggevenden, politici of straatafstruinende cruisers op zoek
naar ass of jongetjes, het is bijna altijd ellende.

Homo's zijn net als hereo's, en dienen zich net als hetero's gewoon te
gedragen.

Dit jaar ga ik vanaf mijn woonboot op de prinsengracht verfbommem gooien
op de langsvarende gays op de parade. Vrijheid van meninsguiting, toch?