Technische info D66-lijst (was: lijst opheffen?)

Wed Mar 19 23:39:30 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Glenn Mellonius <glenn at MELLONIUS.EU>,
>Appie Stammeshaus is geen webmaster meer, ik geloof zelfs dat hij
>niet meer bij D66 werkt.

 Dit verklaart de foutmelding die ik ontving (ik stuurde mijn bericht
 tevens aan de betrokkenen maar bij Stammeshaus ging er iets fout).

>Voor zover ik weet is Clarien IJlstra nu de webmaster.

 Als ik kijk naar,
    http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvhc6cwgbojx9/vhd9lwvmnob8
 betwijfel ik ergens of ze degene is die aan de technische knoppen
 draait.

 Maar goed, het gaat om de idee.
 Een constructie als die welke ik beschreef zou een manier zijn om de
 lijst naar een hoger plan te tillen.

 Marc Fluks, Amsterdam